loading...
تعلیم و رشد اسلامی
ایمان بازدید : 62 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

ای خدای من !همه ستایشها برای تواست که چه عیبهایی از من پوشاندی ومرا در برابر دیگران رسوا نساختی،و چه بسیار گناه مرا پنهان نمودی و مرا با آن گناهان مشهور نساختی،و چه بسیار زشتی و آلودگیهایی که من مرتکب شدم و تو از آن پرده پوشی نکرده ای،و طرق ننگ آن را به گردنم نیفکنده ای،و بدیها و زشتیهای آن را برای همسایگانم که در جست و جوی عیبهای من هستند، وهمچنین بر حسودان نعمتهایی که به من بخشیده ای آشکار نساختی.

                                            ازدعای شانزدهم صحیفه سجادیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عکس


درباره ما
Profile Pic
th44 = t alieh h ekmat 44 لطفا با عضو شدن مطالب خود را با موضوع تعلیم و تربیت در سایت قرار دهید و به مطالب دیگر کاربران و نویسندگان سایت امتیاز و نظر بدهید تا بهتر بتوانیم به هدف شناخت تعلیم و رشد از دیدگاه اسلام ناب محمدی (ص) برسیم انشاالله. این سایت توسط شما و افراد (7 نفره) حلقه 44 دوره تربیت مربی آثار شهید مطهری (طلیعه حکمت) که در تابستان 1391 در آبعلی تهران برگزار شد،با موضوع تعلیم و رشد اسلامی بروز رسانی میشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ ما را چگونه ارزیابی میکنید؟
    مربیان جدید دوره طلیعه حکمت تابستان 1391 را چگونه ارزیابی میکنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 511
  • بازدید کلی : 65,216